فراگیری

فراگیری

Faragiri
فراگیری

فراگیری

Faragiri

پاورپوینت طرح اختلاط بتن - جزوه آموزشی و کاربردی

آموزش اصول طرح اختلاط بتن با روشی اصولی قابل استفاده اساتید و دانشجویان و مهندسین عمران
دسته بندی عمران
بازدید ها 36
فرمت فایل ppt
حجم فایل 634 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پاورپوینت طرح اختلاط بتن - جزوه آموزشی و کاربردی

فروشنده فایل

کد کاربری 4141
کاربر

تعیین اقتصادی ترین و عملی ترین ترکیب مصالح

تشکیل دهنده بتن  برای تولید بتنی با مشخصات

زیر :

1 - کارآیی قابل قبول بتن تازه  (workability)

2- مقاومت                         (strength)  

3- دوام ( پایایی )        (durability)                

مجموعه کامل و کاربردی سد و سد سازی/جزوه/تحقیق/آموزش/سدهای اجرا شده

مشخصات فنی سدها مشخصات فنی سد کرج مروری بر علل برتری روشهای آزمایشگاهی ارزیابی فیلتر لیست سدها کرخه سد رفتارنگاری سدهای لاستیکی سدسازی تا قبل هخامنشیان سد های زیر زمینی سد سفید رود سد ذخیره ای کریت طبس ساخت نرم افزار جهت طراحی اولیه سد خاکی تمهیدات لازم برای طراحی لرزه ای سدهاRCCRMC تکنولوژی اجرا در سد خاکی با هسته رسی
دسته بندی عمران
بازدید ها 36
فرمت فایل pdf
حجم فایل 12605 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
مجموعه کامل و کاربردی سد و سد سازی/جزوه/تحقیق/آموزش/سدهای اجرا شده

فروشنده فایل

کد کاربری 4141
کاربر

مشخصات فنی سدها
مشخصات فنی سد کرج
مروری بر علل برتری روشهای آزمایشگاهی ارزیابی فیلتر
لیست سدها
کرخه   سد   رفتارنگاری
سدهای لاستیکی
سدسازی تا قبل هخامنشیان
سد های زیر زمینی
سد سفید رود
سد ذخیره ای کریت طبس
ساخت نرم افزار جهت طراحی اولیه سد خاکی
تمهیدات لازم برای طراحی لرزه ای سدهاRCCRMC
تکنولوژی اجرا در سد خاکی با هسته رسی

دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی 1 آزمون مقدماتی ( سنجش آغازین ) 2 پیش آزمون از ( پیشدانسته های درس ) 3 ارائه اهداف کلی و رفتاری درس 4 توضیحات روی اسلایدها اصول مدیریت آموزشی « هدفهای رفتاری درس » فصل اول (مقدمه)

دانلود دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی
خصوصیات سیستم
چرخه فعالیت ها
فراسیستم 
نظریه سیستمی سازمان
نظریه سیستم اجتماعی
فراگرد اجتماعی
رهبری و مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3370 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 269

1- آزمون مقدماتی ( سنجش آغازین )

 

2- پیش آزمون از ( پیشدانسته های درس )

 

3- ارائه اهداف کلی و رفتاری درس

 

4- توضیحات روی اسلایدها

اصول مدیریت آموزشی

 « هدفهای رفتاری درس »

فصل اول (مقدمه)

زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی

 

فصل دوم

« تمرکز و عدم تمرکز در مدیریت آموزش و پرورش »

 

 فصل سوم


« تمرکز و عدم تمرکز ساختاری »

 

« ویژگیهای نظام آموزشی متمرکز »

« ویژگیهای نظام آموزشی غیر متمرکز »

« تمرکز ساختاری »

« تمرکز و عدم تمرکز اداری »

« مقایسه عدم تمرکز ساختاری و اداری »

« روابط با سایر متغیرهای سازمانی »

« ویژگیهای بی همتای مدیریت آموزشی »

- فراگردهای سازمانی چه تفاوتهایی دارند؟

 

 فصل چهارم؛

اهداف آموزشی در مقایسه با اهداف سازمانهای دیگر از 3 خصوصیت برخوردارند:

« کارکردهای آموزشی »

« ارتباط بین وظایف »

« ترتیبات »

«مبانی نظری مدیریت آموزشی»

 

 فصل پنجم

 

 «جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی»

« رابطه تئوری و عمل »

اجزای مهم تئوری«نظریه» {Theory}

« فراگرد تئوری پردازی »

 

فصل ششم؛

« فرضیه »

« نظریه فرلو »

         طبقه بندی نیازها

 

          در نظریه مزلو

« ارزش تئوری »

تئوری حداقل به سه طریق در عمل بکار می آید:

«نظریه های مدیریت علمی»

مضامین اصلی کتاب « مدیریت علمی »:

مبنای فلسفی « تیلوریسم »

« تاثیر تیلوریسم بر مدیریت آموزشی »

نظریه مدیریت اداری (نظریه کلاسیک سازمان)

کتاب فایول « مدیریت صنعتی و عمومی » است

  « تاثیر نظریه مدیریت اداری بر مدیریت آموزشی »

« نظریه روابط انسانی »

نظریه پرداز بعدی این نظریه « التون میو » است.

جوانب مهم روابط انسانی از دید « گریفیث »

نظریه بروکراسی « ماکس وبر »

اصول اساسی

 

بروکراسی     

دو ملاک تشخیص اختیار عبارتند از:

« انواع اختیار » از دید وبر

« بروکراسی نوع آرمانی »

« ویژگی های اصلی بروکراسی »

مفهوم سه بعدی مدیریت آموزشی

عناصر اصلی طبقه بندی

 

    سه بعدی عبارتند از:

« خصوصیات سیستم »

چرخه فعالیت ها

« خرده سیستم و فراسیستم »

بازخورد (Feed-Back)

اجزای سیستم:

« نظریه سیستمی سازمان »

« نظریه سیستم اجتماعی»

مدیریت به عنوان یک فراگرد اجتماعی

فراگرد مدیریت از سه نقطه نظر قابل ملاحظه است:

« وجوه تحلیلی سیستم اجتماعی »

« بعد شخصی »

نسبت های متغیر نقش و شخصیت در رفتار

« یگانگی فرد و سازمان »

کشمکشهای  فرد و سازمان

ملاک های رفتاری سازمانی

روابط انتظارات و نیازها با اثربخشی،کارایی،رضایت

 « رهبری و مدیریت »

 در چهارچوب تئوری سیستم اجتماعی سه سبک مدیریت یا رهبری قابل تشخیص است:

رفتار سازمانی را در سه سطح می توان ملاحظه کرد:

اهم ویژگیهای روانشناختی برای فهم رفتار فردی:

« رابطه بین نیاز ، سائق و هدف »

سطوح مختلف تعامل     فرد و سازمان

دانلود دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحلیل مکانی- فضایی کاربری های آموزشی شهری

مبانی نظری و پیشینه تحلیل مکانی- فضایی کاربری های آموزشی شهری

مبانی نظری و پیشینه تحلیل مکانی فضایی کاربری های آموزشی شهری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحلیل مکانی- فضایی کاربری های آموزشی شهری

مبانی نظری و پیشینه تحلیل مکانی فضایی کاربری های آموزشی شهری
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل docx
حجم فایل 123 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- پیشینه تحقیق...............................................................................................................................14

2-2-  فضای جغرافیایی........................................................................................................................15

2-3- سازمان اجتماعی و سازمان فضایی..............................................................................................15

2-4- کاربری زمین...............................................................................................................................16

2-5- برنامه ریزی کاربری زمین...........................................................................................................16

2-6- اهداف برنامه ریزی کاربری اراضی شهری.................................................................................16

    الف- اهداف کلان ..........................................................................................................................17

    ب- اهداف خرد یا ویژه ..................................................................................................................17

2-7- معیارهای عمومی و بهینه در مکان یابی کاربری های شهری.......................................................18

2-8- کاربری فضاهای آموزشی و عوامل مؤثر در مکان یابی آنها.........................................................21

    2-8-1- همجواری ناسازگار با کاربری آموزشی..............................................................................22

2-9- دیدگاه عمومی.............................................................................................................................24

    2-9-1- دسته اول ،معیارهای مربوط به شرایط استقرار مدارس در محیط.........................................24

    2-9-2- دسته دوم ،معیار و مشخصات پایه ای مکان اختصاص یافته.............................................25

2-10- کاربری فضاهای آموزشی در ارتباط با کاربری سازگار.............................................................25

2-11- کاربری نیمه سازگار با کاربری آموزشی....................................................................................26

2-12- کاربری آموزشی با کاربری های ناسازگار و دیگر تأسیسات شهری..........................................27

2-13- سطوح آموزشی.........................................................................................................................29

2-14- مطلوبیت مکان برای استقرار مراکز آموزشی ............................................................................33

2-15- مکان یابی فضاهای آموزشی و شرایط محیطی..........................................................................33

2-16- شبکه دسترسی (دسترسی پیاده - دسترسی سواره )..................................................................34

2-17- سرانة زمین................................................................................................................................37

2-18- سرانةشهری و مسکونی ..............................................................................................................37

2- 19- تراکم جمعیت ..........................................................................................................................37

2-20- تراکم شهری ............................................................................................................................38

2-21- تراکم مسکونی..........................................................................................................................38

2-22- استاندارهای شهری...................................................................................................................39

2- 23- سطوح آموزشی و تقسیمات کالبدی شهر................................................................................39

2-24- سرانة آموزشی..........................................................................................................................40

2- 25- تقسیم بندی فضاهای آموزشی................................................................................................41

2-26- نظریه ها...................................................................................................................................41

2- 27- مکتب ساختارگرایی و جغرافیای شهری ................................................................................43

2- 28 - مکتب کارکرد گرایی..............................................................................................................44

2- 29- معرفی دیدگاههای اساسی در کاربری زمین............................................................................45

2-30- مدل مورد استفاده در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری.........................................................48


2-1- پیشینه تحقیق:

ظهور دیدگاه مکان یابی نخستین بار توسط آلفرد وبر با دیدگاه مکان یابی صنعتی مطرح گردید . از قرن نوزدهم میلادی نظریه پردازان مختلفی سعی نمودند چگونگی توزیع شهرها و روستاها را در مکان هایی که استقرار یافته اند ، مشخص و رابطه آنها را با یکدیگر روشن سازند. در این میان فون تونن ، والتر کریستالر ، آگوست لوش ، نظریاتی را در ارتباط با مکان مرکز ابراز داشته اند. (زیاری 1378 ، ص 204)  

اما درباره مکان یابی فضاهای آموزشی در سطح سازمان های بین المللی در رابطه با مدیریت و مکان یابی فضاهای آموزشی ، سازمان یونسکو در سطح کشور نامیبیا تحقیقی را به انجام رسانده است که در این مطالعه سطح بندی حوزه نفوذ هر کدام از مدارس در نقاط مختلف شهری بر حسب پارامترهای فاصله صورت گرفته و به نتایج مفیدی در رابطه با مناطق کمبود و مازاد این فضاها دست یافته اند.

اولین تحقیق علمی در ایران برای تدوین ضوابط و الگوهایی جهت استقرار مدارس در سال 1353 زیر نظر واحد تحقیقات دفتر فنی آموزش و پرورش صورت گرفت . این تحقیقات که توسط کارلوتستا ، کارشناس یونسکو در ایران و تنی چند از همکاران ایرانی اش انجام یافت . تقریباً در نوع خود کامل  ترین ضوابط برای ساخت فضاهای آموزشی ایده ال در خصوص معماری ، همچنین شهرسازی بوده است .

( سرور ، هوشنگ ، 1381 ص 8)

پس از به وجود آمدن دفتر نوسازی ، توسعه تجهیز مدارس در سال 1354 تلاش هایی جهت کاهش کمبودهای ضوابط استقرار واحدهای آموزشی صورت پذیرفت که از آن جمله می توان به ضوابط های جدید در سالهای 1357 و 1363 اشاره نمود که با شرایط حاکم بر انقلاب و اصل صرفه جویی تهیه گردیده بود. از جمله فعالیتهای مشابه در این زمینه طرح استقرار مدارس ابتدایی شهرستان شاهرود بوده است که در بخش معاونت طرح ها و بررسی های وزارت آموزش و پرورش توسط یونسکو در ایران صورت گرفته است. در استان گیلان نیز یونسکو در قبل از انقلاب اسلامی اقدام به ساخت هنرستان کشاورزی جنت لاکان واقع در انتهای لاکان رشت نموده است.

برای دستیابی به سایر تحقیقات انجام شده می توان به پژوهشکده سازمان آموزش وپرورش استان هایی همچون گیلان ، کردستان ، تهران ، و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مراجعه نموده که از آن جمله می توان به تجزیه و تحلیل و توزیع مکانی و مکان یابی (1383) مراکز آموزشی با استفاده از سیستم (GIS) مورد مطالعه ، مدارس ابتدایی شهر گنبد کاووس پایان نامه کارشناسی ارشد عبدالوهاب شرافتی ، مکان یابی مراکز آموزش خدمات رسانی در سطوح شهری با استفاده از مدلهای (GIS) ، مطالعه موردی مدارس متوسطه پسرانه شهر تفت پایان نامه کارشناسی ارشد عبدالوهاب شرافتی (1383) و مکان یابی فضاهای آموزشی دور های مختلف در استان گیلان که کار تحقیق شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرورش استان گیلان است و به پایان نامه محمدعلی قدیمی با عنوان بررسی عملکرد طرح جامع رشت در رابطه با فضاهای آموزشی و همچنین درباره مکان یابی خدمات آموزشی در نواحی روستایی ( مطالعه موردی بخش حریق شهرستان تالش) اشاره کرد.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحلیل مکانی- فضایی کاربری های آموزشی شهری

دانلود آموزش فروش کتاب شما در سایت معتبر کلیک بانک

آموزش فروش کتاب شما در سایت معتبر کلیک بانک

آموزش فروش کتاب شما در سایت معتبر کلیک بانک

دانلود آموزش فروش کتاب شما در سایت معتبر کلیک بانک

آموزش فروش کتاب شما در سایت معتبر کلیک بانک
دسته بندی عمومی
فرمت فایل rar
حجم فایل 2837 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

آموزش فروش کتاب در سایت کلیک بانک

سایت  بین المللی کلیک بانک در حاضر در تمام جهان راه اندازی شده است و خدمات شایانی را در سطح بین

الملل برای مردم دنیا ارائه می دهد محصولات این شبکه مالی قدرت مند بسیار پر فروش می باشد و شما

با داشتن یک کتاب الکترونیکی می توانید در هر نقطه ای از جهان به آسانی درآمد زایی  کنید و محصولات خودتان

را ثبت کنید ، با وجود تحریم های ایران شما به راحتی می توانید یک کتاب الکترونیکی روی سایت آپلود کنید

و در تمام دنیا کتاب شما توسط کلیک بانک به فروش رود.

برای شروع فعالیت و کسب درآمدهای بالا شما کافی است یک کتاب در حد 50 صفحه داشته باشید تا

سریعا به جمع میلیون ها افرادی بپیوندید که 24 ساعته در 7 روز هفته درآمد زایی دارند .

اکنون زمان آن است شما به کسب درآمدهای بالا بپردازید و کتاب خودتان را روی سایت

کلیک بانک آپلود کنید .

دانلود آموزش فروش کتاب شما در سایت معتبر کلیک بانک