فراگیری

فراگیری

Faragiri
فراگیری

فراگیری

Faragiri

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود مبانی نظری 
پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 90 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

هرقلیطوس (هراکلیتوس)

 وی از بزرگان حکمای باستان و از اهل افسیوس است. هرقلیطوس جهان را به رودی تشبیه می­کند که همواره روان است و هر لحظه مانند لحظه­ی دیگر نیست. وی معتقد است که نسبت به هیچ چیز نمی­توان گفت می­باشد بلکه باید گفت می­شود و شدن نتیجه­ی کشمکش اضداد است؛ از این­روی هرقلیطوس جنگ در عالم را ضروری می­داند و از طرفی معتقد است که باید حد تعادل و تناسب رعایت شود. یعنی به زعم هرقلیطوس عدالت، اعتدال است و بی­عدالتی خروج از حد اعتدال. چنان­که به جدّ معتقد است اگر چیزی از حد اعتدال بیرون شد، عدل عالم او را به مقام خود بر می­گرداند (فروغی، 1388).

2-1-1-2- سوفسطاییان 

در یونان باستان انگیزۀ اصلی و اولیه­ای که موجب طرح مساله­ی عدالت از جانب فلاسفه­ی مهم و مشهور آن سامان یعنی ، افلاطون و ارسطو شد، از موضع سوفسطاییان برمی‌خاست. مواضع سوفسطاییانی چون پروتاگوراس، آنتیفون و تراسیماخوس مجادلاتی برانگیخت که سرانجام موجب تنظیم نظری و فلسفی در خصوص عدالت از جانب فلاسفه­ی آن زمان شد ( بشیریه، 1382). دستگاه­های فلسفی بزرگ پیش از نیمه دوم قرن پنجم با یک نهضت شکاکیت روبه­رو شدند که بزرگترین شخصیت آن پروتاگوراس، بزرگ سوفسطاییان بود. لفظ سوفسطایی به کسی اطلاق می­شد که امور خاصی را که برای زندگی عملی به­کار می‌آمد را به جوانان می‌آموخت و چون برای این­گونه آموزش­ها مدارس عمومی وجود نداشت، سوفسطاییان به کسانی درس می­دادند که توانگر بودند. همین امر باعث شد که تمایل طبقاتی خاصی در آن‌ها شکل بگیرد و اوضاع سیاسی آن زمان این امر را تشدید می­کرد. در آتن و بسیاری از شهرهای یونان دموکراسی از لحاظ سیاسی باب شده بود اما عملاً کاری صورت نمی‌گرفت (راسل، 1390). موضع اصلی سوفسطاییان در خصوص عدالت این بود که آن­چه معمولاً عادلانه یا ناعادلانه شمرده می­شد، وافعیت عینی و خارجی ندارد بلکه نتیجه میثاق­ها و رسوم اجتماعی است. به عقیده­ی سوفسطاییان هیچ شیوه­ی زندی خاصی همواره و در همه­جا عادلانه و درست نیست و هیچ اصول عدالتی که مطلقاً و همواره معتبر باشد، وجود ندارد. برخی از سوفسطاییان افراطی­تر نیز معتقد بودند که مفهوم عدالت تنها اطاعت از قوانین جاری جامعه است و چون قوانین جامعه در همه جا از جانب طبقه­ی حاکمه و به نفع آن طبقه وضع می­شود، پس عدالت معنایی جز حفظ منافع اقویا ندارد. تراسیماخوس در همین زمینه این­گونه استدلال می­کرد که عدالت صرفاً همان منفعت حکام و توانگران است و قانون نیز بیانگر منافع قانون­گذار می­باشد. بدین صورت سوفسطاییان هرگونه ملاک و معیار عینی و مطلق برای تمییز اعمال عادلانه را نفی می­کردند. در واکنش به چنین مواضعی فلاسفه­ی یونان به عرضه­ی نظریاتی در باب عدالت پرداختند که در ذیل شرح خواهیم داد (بشیریه، 1382).

 

2-1-2- سقراط

سقراط به وضوح به عدالت اشاره می­کند و به عقیده­ی وی یکی از فضایل پنجگانه عدالت است. به زعم سقراط هرگاه علم به قواعدی که حاکم به روابط مردم بر یکدیگر می­باشد منظور گردد، عدالت است (فروغی، 1388). با مطالعه­ی احوال سقراط متوجه می­شویم که وی معتقد به گماردن افراد در جایگاه مخصوص خودشان است و منظور از عدالت در نزد سقراط نیز همین است؛ آن­جا که گزنفون در خاطرات خود از سقراط می­نویسد سقراط همواره سرگرم این مسیله بود که افراد با کفایت را به قدرت برساند و با سوال­هایی از قبیل این­که اگر من بخواهم کفشم را تعمیر کنم چه­کسی را باید بدین کار گمارم؟ ذهن افراد را متوجه این موضوع می­کرد که در جامعه باید هر فردی در هر موقعیتی که قرار می­گیرد از شایستگی، توانایی و مهارت­های کافی برخوردار باشد (راسل، 1390). به طور خلاصه سقراط بر خلاف سوفسطاییان که اساس متافیزیکی اخلاق را سست کرده بودند در پی آن بود که مبانی اخلاق و عدالت را از نو بر اساس طبیعت استوار کند از این­رو معتقد بود که خیر، فضیلت و عدالت نه به این دلیل خوب است که خدایان آن را تعیین کرده­اند بلکه چون فی­نفسه و ذاتاُ خوب است خدایان آن را پسندیده کرده­اند (بشیریه، 1382).

2-1-3- افلاطون

افلاطون نیز همانند استاد خود سقراط هم معیار و عینیت عدالت و فضیلت را می­پذیرفت و هم رابطه­ی میان معرفت به عدالت و عادلانه زیستن را قبول داشت (همان). از نظر افلاطون ثمره­ی حکمت، عدالت است و هر امری از امور عالم چه مادی باشد و چه معنوی، از راه حواس درک نمی­شود بلکه اصل و حقیقتی دارند که به خودی خود و به ذات خویش وجود دارند مثلاً عدالت مستقلاً و مطلقاً عدالت است (فروغی، 1388). افلاطون در استدلال خود شرط عمل عادلانه را شناخت مثال یا صورت کلی عدالت در ورای همه­ی اعمال عادلانه­ی جزیی می‌داند که همگی در آن مثال کلی مشترک­اند. مثال اصلی عدالت در فلسفه­ی افلاطون، اعتدال است. وی همچنین معتقد است که جامعه نیز مانند فرد سه نیاز اصلی دارد: بقا، دفاع و رهبری و ایجاد تعادل میان این سه در مدینه فاضله به معنای عدالت اجتماعی است (بشیریه، 1382).

2-1-4- ارسطو

دیدگاه ارسطو درباره­ی عدالت متاثر از نظریه­ی کلی او درباره­ی ماهیت سلسله مراتبی جهان بود. عقل و حیات از دیدگاه ارسطو عالی­ترین مرتبه در سلسله مراتب وجود است و امور دیگر در مراتب پایین و دست‌نشانده­ی عقلند؛ از این­رو در نزد ارسطو وضع بردگی وضعی عادلانه بود زیرا بربرها که به بردگی گرفته می­شدند از نظر عقل به پای یونانیان نمی­رسیدند، همین حکم در مورد زنان نسبت به مردان از نظر ارسطو صادق بود. به­طور کلی به نظر ارسطو چون موجودات از لحاظ توانایی و شایستگی متفاوت­اند، از این­رو عدالت در آن است که با هریک چنان­که استحقاق دارند رفتار شود. به عقیده­ی وی رفتار نابرابر با افراد نابرابر از حیث موضوع نابرابری آن­ها عمل عادلانه و عدالت است و همچنین رفتار برابر با افراد برابر از حیث موضوع برابری لازمه­ی رعایت عدالت است (همان). از نظر ارسطو عدالت و دادگری به یک اعتبار شامل همه­ی فضایل است چراکه هر کس مرتکب یکی از رذایل شود ظلم کرده و عدالت را به زیر پا نهاده است مخصوصاً در مواردی که دیگران نیز دخالت داشته­ باشند. به عقیده­ی ارسطو دو نوع عدالت وجود دارد یکی عدالت توزیعی و دیگری عدالت معامله­ای. عدالت به معنای خاص در دیدگاه ارسطو عبارت است از برابر­داشتن اشخاص و دادن حق هرکس به او اما برابر­داشتن همیشه به این معنا نیست که همه به یک اندازه سهم ببرند بلکه تناسب باید رعایت شود و این همان عدالت توزیعی است. در نوع دیگر، عدالت در مقام صحیح معامله و رفتار با مردم است که باید برابری رعایت شود و این عدالت معامله­ای است (فروغی، 1388). در نتیجه توزیع دارایی­ها در هر جامعه­ای باید بر حسب شایستگی و استحقاق صورت بگیرد. کسانی که شایسته و مستحق سهم­های برابرند باید سهم برابر دریافت کنند و بالعکس (بشیریه، 1382). در فرضیه­ی جمهوری و دموکراسی عقیده­ی افلاطون این است که دولت مجموعه­ای از افراد آزاد و متساوی است؛ ازاین­رو حکومت باید متعلق به مردم و عموم باشد. وی همچنین معتقد است که همه باید در اتخاذ تصمیمات مشارکت داشته باشند و امور باید با رای اکثریت اجرا شود. برای حفظ آزادی و برابری و داد نباید میان مردم از لحاظ تحوّل و تعقل تفاوت بسیاری باشد؛ ازاین­رو در تقسیم­بندی حکومت از نظر ارسطو، خیر و صلاح جماعت باید درنظر گرفته شود و کارها باید به دست کاردان اداره شود، قدرت محدود باشد و قانون نیز حکمفرما باشد (فروغی، 1388).

 

2-1-5- رواقیون

رواقیون در مقابل آموزه­های ارسطویی، اندیشه­ی برابری انسان­ها و بهره­مندی آن­ها از قوه­ی تعقل را مطرح کردند و از این جهت به نظر آنان شرط اولیه­ی اجرای عدالت درنظرگرفتن برابری اساسی همه­ی آدمیان بود (بشیریه، 1382). در واقع رواقیون برای اقوام و ملل، اختلافی قایل نبودند و همه­ی افراد را متساوی می­دانستند و از این جهت که همه، فرزند جهان هستند به همین علت هم برده گرفتن را جایز نمی­شمردند (فروغی، 1388). مارکوس اورلیوس امپراطور رواقی مرامِ روم معتقد بود که آدمیان در قوه عقل مشترک­اند ازاین­رو این اشتراک آنان را شهروندان مملکت واحدی ساخته است که رواقیون براساس همین قوه­ی عقل مشترک، قانون اخلاقی عام و جهان­شمولی داشتند که همگان می­توانستند آن را به قوه­ی عقل خود دریابند و قواعد عدالت از همین قانون اخلاقی عام استنتاج می­شد (بشیریه، 1382).

رواقیون معتقد بودند که همه آدمیزادگان به طور یکسان کمال پذیرند و میانشان هیچ­گونه امتیاز نظری وجود ندارد اما تنها فرزانگان از این حقیقت آگاه­اند وهم فرزانگان هستند که خود را شهروندان جهان می دانند (کناری­زاده، 1385).

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

پاورپوینت کنترل کیفی در بخش هماتولوژی

پاورپوینت کنترل کیفی در بخش هماتولوژی

دانلود پاورپوینت کنترل کیفی در بخش هماتولوژی در 56 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات56
حجم8056 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کنترل کیفی در بخش هماتولوژی جهت رشته مدیریت در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


طبق قوانین CLIA  برای هر فعالیتی که در آزمایشگاه انجام میگیرد باید 10 استاندارد تضمین کیفیت انجام شود
بر طبق طبقه بندی CLIA  آزمایشگاه هماتولوژی در گروه  medium complexity قرار میگیرد و بر این اساس در روند کنترل کیفی این بخش باید از کنترل های تعیین شده استفاده کرد

 

 

 

فهرست مطالب :
تضمین کیفیت در بخش هماتولوژی
کنترل کیفی cell counter
روش های رایج کنترل کیفی cell counter
برنامه های کنترلی روزانه
Background error
Check test
آزمایش دوتایی بر روی نمونه بیماران
Delta test
محدوده های غیرقابل قبول delta check
patient’s data
استفاده از خون کنترل
برای بررسی روزانه چند دامنه از کنترل ضروری ست؟
و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

طرح اعلامیه ترحیم در استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ طرح 2


طرح اعلامیه ترحیم در استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ طرح 2

طرح اعلامیه ترحیم در استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ طرح 2

دانلود طرح اعلامیه ترحیم در استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ طرح 2

طرح استوری آگهی ترحیم در اینستا گرام و واتساپ طرح 1
 psd اعلامیه ترحیم آگهی مراسم تسلیت
 آگهی ترحیم پدر 
 آگهی تسلیت اینستاگرام دانلود آگهی مراسم مجازی 
 آگهی مراسم ترحیم پدر 
 استوری لایه باز آگهی ترحیم 
 اعلامیه ترحیم psd 
 پست آگهی ترحیم پدر رایگان 
 پست آگهی ترحیم رایگان
 پست اینستاگرام اعلامیه ترحیم 
 پست اینستاگرام مراسم ترحیم پدر
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 4762 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

طرح اعلامیه ترحیم در استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ طرح 2

اندازه طرح 1080 در 1920 پیکسل

رزولیشن 300

قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ

فرمت فایل psd

برنامه مورد نیاز فتوشاپ

دانلود طرح اعلامیه ترحیم در استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ طرح 2

فایل صوتی فارسی کنفرانس آموزشی کوین ترودو

کوین ترودو قوانین استفاده از قانون جذب را در سخنرانی خود فاش میکند این فایل صوتی ترجمه شده به فارسی، یکی از بزرگترین رازهای واقعی و مخفی جهان را برملا میکند
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 39
فرمت فایل rar
حجم فایل 32270 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
فایل صوتی فارسی کنفرانس آموزشی کوین ترودو

فروشنده فایل

کد کاربری 20853
کاربر

شاید کتاب راز را خوانده باشید. نوشته ی راندا برن

در این کتاب، چیزی بنام قانون جذب شرح داده شده بود و توضیح میداد که چگونه با استفاده از ذهن، این قانون را بکار ببرید

خیلی از افراد این کتاب را خریدند و در زندگی خود بکار بردند؛ ولی بسیاری از افراد به نتیجه دلخواه خود نرسیدند. چرا؟

چون دستورالعمل درون کتاب ناقص بود. مثل دستورالعمل پخت یک کیک که موارد اصلی آن را حذف کرده باشند یا تغییراتی در آن داده باشند.

کوین ترودو، یکی از موفق ترین افراد در زمینه ی استفاده از قانون جذب و عضو سابق گروه Brotherhood، این راز را با وجود تهدیدات زیاد از طرف گروه ممتاز جهانی و گروه های مخفی، در سخنرانی خود در اروپا فاش میکند

شما میتوانید این سخنرانی سی دقیقه ای و راز اصلی موفقیت زندگی برخی افراد که نمیخواهند عموم مردم از آن باخبر شوند را بشنوید

 

موفق باشید

kevin trudeauکوین ترودوفایل صوتی سخنرانی کوین ترودوچگونه با ذهن پول دربیاوریمچگونه با تفکر پول دربیاوریمچگونه با ذهن ثروت بسازیمچگونه با فکر ثروت بسازیمذهن و ثروترازراز مخفیگروه های مخفیراز موفقیتذهن و موفقیتچگونه از راز استفاده کنیممراحل رازدستورالعمل رازچگونه پولدار شویمچگونه پول با ذهن جذب میشودقانون جذب
فایل صوتی فارسی کنفرانس آموزشی کوین ترودو

کوین ترودو قوانین استفاده از قانون جذب را در سخنرانی خود فاش میکند این فایل صوتی ترجمه شده به فارسی، یکی از بزرگترین رازهای واقعی و مخفی جهان را برملا میکند

دانلود فایل صوتی فارسی کنفرانس آموزشی کوین ترودو

kevin trudeau
کوین ترودو
فایل صوتی سخنرانی کوین ترودو
چگونه با ذهن پول دربیاوریم
چگونه با تفکر پول دربیاوریم
چگونه با ذهن ثروت بسازیم
چگونه با فکر ثروت بسازیم
ذهن و ثروت
راز
راز مخفی
گروه های مخفی
راز موفقیت
ذهن و موفقیت
چگونه از راز استفاده کنیم
مراحل راز
دستورالعمل راز
چگونه پولدار شویم
چگونه پول با ذهن جذب میشود
قانون جذب
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل rar
حجم فایل 32270 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

شاید کتاب راز را خوانده باشید. نوشته ی راندا برن

در این کتاب، چیزی بنام قانون جذب شرح داده شده بود و توضیح میداد که چگونه با استفاده از ذهن، این قانون را بکار ببرید

خیلی از افراد این کتاب را خریدند و در زندگی خود بکار بردند؛ ولی بسیاری از افراد به نتیجه دلخواه خود نرسیدند. چرا؟

چون دستورالعمل درون کتاب ناقص بود. مثل دستورالعمل پخت یک کیک که موارد اصلی آن را حذف کرده باشند یا تغییراتی در آن داده باشند.

کوین ترودو، یکی از موفق ترین افراد در زمینه ی استفاده از قانون جذب و عضو سابق گروه Brotherhood، این راز را با وجود تهدیدات زیاد از طرف گروه ممتاز جهانی و گروه های مخفی، در سخنرانی خود در اروپا فاش میکند

شما میتوانید این سخنرانی سی دقیقه ای و راز اصلی موفقیت زندگی برخی افراد که نمیخواهند عموم مردم از آن باخبر شوند را بشنوید

 

موفق باشید

دانلود فایل صوتی فارسی کنفرانس آموزشی کوین ترودو

فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)

فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)

فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها و مر

دانلود فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)

فصل دوم مرور ادبیات 
کیفیت خدمات درک شده
خدمات	
تعریف خدمات
ویژگیهای خدمات	
ناملموس بودن	
تفکیک‌ناپذیری
تغییرپذیری
فناپذیری	
مالکیت
اهمیت خدمات
وفاداری مشتری	
رضایت مشتری	
کیفیت خدمات	
مفاهیم و تعاریف کیفیت	
تعریف کیفیت خدمات	
عوامل تعیین‌کننده کیفیت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 281 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

فصل دوم
پژوهش
مرور ادبیات
کیفیت خدمات درک شده
2-2- خدمات    
2-2-1- تعریف خدمات
2-2-2- ویژگیهای خدمات    
2-2-2-1- ناملموس بودن    
2-2-2-2- تفکیک‌ناپذیری
2-2-2-3- تغییرپذیری
2-2-2-4- فناپذیری    
2-2-2-5- مالکیت
2-2-3- اهمیت خدمات
2-2-3-1- وفاداری مشتری    
2-2-3-2- رضایت مشتری    
2-3- کیفیت خدمات    
2-3-1- مفاهیم و تعاریف کیفیت    
2-3-2- تعریف کیفیت خدمات    
2-3-3- عوامل تعیین‌کننده کیفیت خدمات
2-3-3-1- اجزای مقیاس کیفیت خدمات    
2-3-4- ارزش درک شده
2-4- کیفیت خدمات آموزشی    
2-5- کیفیت خدمات آموزش عالی    
2-5-1-مدل‌های موجود در کیفیت خدمات آموزشی    
2-6- پیشینه تحقیق    
2-6-1- مروری بر پیشینه داخلی تحقیق    
2-6-2- مروری بر پیشینه بین‌المللی تحقیق
2-7- چهارچوب مفهومی    
همراه با رفرنس

دانلود فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)